Doprava

Ceny platebných metód a doručenia

Typ platby Cena
Prevodom na bankový účet 0 €
GoPay - online platby 0 €
Dobierkou 1 €

 

Dopravca Služba Cena
PPL Kuriér 4,5 €
Zásilkovňa kuriér Kuriér 4,5 €
Zásilkovňa Výdajné miesta 2 €
Dobierkou   1 €

 

 

Spôsoby dopravy a platieb:

Packeta

Expedícia prebieha každý pracovný deň. Na výdajných miestach je tovar pripravený do dvoch pracovných dní. Zákazník je informovaný SMS správou a e-mailom. V období od 1.11. do 24.12. je skrátená úložná doba na 5 dní + 2 dni predĺženie.

Packeta (Z-Box)

Expedícia prebieha každý pracovný deň. Na výdajných miestach je tovar pripravený do dvoch pracovných dní. Zákazník je informovaný SMS správou a e-mailom.

V Z-boxe nie je možné platiť v hotovosti. Platbu uskutočníte cez aplikáciu alebo cez sledovanie Vášho balíka. 

Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni. Predĺženie bude možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto Zásilkovne, vďaka ktorému už nikdy nemusíte byť ako na ihle a čakať, až vám zavolá kuriér. Balík si vyzdvihnete, keď máte čas. 

Na otvorenie Z-BOXu stačí mobilná aplikácia Zásielkovňa.

Po príchode k Z-BOXu sa aplikácia automaticky spojí so schránkou. Pomocou tlačidla v detailu zásielky ju otvoríte. Potom už stačí len vyzdvihnúť zásielku a zavrieť schránku. Zásielku na dobierku pomocou aplikácie aj zaplatíte a ak sa Vám nehodí dátum vyzdvihnutia, môžete si cez aplikáciu predĺžiť uloženie na neskorší dátum. 

Detailné informácie nájdete tu: https://www.packeta.sk/mobilna-aplikacia

PPL

Kompletné informácie o doručení alebo stave Vašej zásielky nájdete v deň prijatia emailu "Zásielka expedovaná" po 19:00. Kompletné informácie je možné získať dvoma spôsobmi: Online na stránkach www.ppl.cz na hlavnej stránke pod logom PPL "SLEDENIE ZÁSIELKY", kde je nutné zadať číslo zásielky, ktoré Vám príde v deň expedovania zásielky. Nemáte-li prístup na internet, kontaktujte PPL na telefónnej linke +420 225 331 500. Pre sledovanie je potrebné poznať číslo balíka, ktoré obdržíte na Vami zadaný email pri vytvorení objednávky. 

Pred doručením Vám PPL zašle sms aj email.

Reklamácie služieb: 

Pri prevzatí skontrolujte zásielku či nie je viditeľne poškodená. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez viditeľných poškodení. Ak je obal viditeľne poškodený, oznámte túto skutočnosť vodičovi od PPL. Ak zistíte, že obsah doručenej zásielky je poškodený až po prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame vyhotoviť fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.